Scholing

OOH hecht waarde aan scholing voor alle medewerkers. Scholing kan op diverse niveaus plaatsvinden: individueel, in teamverband of in collectief OOH verband. In schooljaar 2024-2025 werkt OOH samen met  Fectio in Houten. Je kunt je weer digitaal aanmelden voor een cursus. 

Mocht je vragen hebben over de inlog, wil je je aanmelden voor een training/workshop of heb je andere vragen, neem dan contact op met Rob Benningen via academie@oo-h.nl  Heb je ideeën voor leuke trainingen of workshops en/of wil je die zelf ook geven, meldt dit dan ook aan Rob. 

Het is mogelijk om je oude én nieuwe opleidingen rechtstreeks in je eigen digitale omgeving van HR2Day vast te leggen. Er is een beknopte handleiding die uitleg op welke wijze dit kan.

 

Het blijven ontwikkelen van de leerkrachten en onderwijsassistenten past binnen de kernwaarden van OOH. Daarom biedt OOH de leerkrachten in de schaal LB de mogelijkheid om te solliciteren naar een LC functie. De onderwijsassistenten in schaal 4 en schaal 5 kunnen ook solliciteren naar een hogere functie. Heb je hier interesse in, dan kun je bij je directeur terecht voor de voorwaarden.

Bovendien heeft OOH een eigen profiel voor leerkrachten en onderwijsassistenten opgesteld. Deze is hier te lezen.

Waarom kiezen medewerkers voor OOH?

CAO Primair Onderwijs

Sinds oktober 2023 is de CAO PO aangepast. De looptijd van deze CAO is tot en september 2024.

 

OOH beweegt

Sinds enige jaren kent OOH een bewegingsprogramma voor de medewerkers. De kartrekker voor dit programma is Eddie Heerings, jarenlang verbonden geweest aan Daltonschool OBS De Plantage. Hij verzorgt dit programma sinds dit schooljaar vanuit zijn eigen bedrijf.

Fietsregeling

Bij OOH kun je gebruik maken van de fietsregeling (fiscale uitruil). Er wordt veelvuldig gebruik van gemaakt. Wil je hier ook gebruik van maken, lees dan de regeling en download het formulier onbelaste fietsvergoeding.

Administratiekantoor

Qualiant verzorgt voor ons de personele en deels de financiële administratie. Om bij je eigen digitale personeelsdossier te komen, kun je inloggen bij HR2Day. Ook kun je hier terecht voor het indienen van je declaraties. Na goedkeuring door de directeur worden deze bij je salaris uitbetaald. In september ontvang je, als je lid bent van de bond, de brief om je contributie uit te ruilen. Ook dit gaat via je eigen digitale omgeving. In november kun je de fiscale uitruil van de reiskosten aanvragen van je eindejaarsuitkering. 

ABP

MijnABP geeft inzicht in het toekomstig pensioeninkomen. Het is een persoonlijk digitaal dossier dat een beeld geeft van je pensioen. Je ziet wat je inkomen in nettobedragen is in verschillende situaties:

  • Hoeveel krijg ik straks als ik ga stoppen met werken?
  • Is het pensioen voor mijn nabestaanden goed geregeld als ik kom te overlijden?
  • Wat is mijn inkomen als ik arbeidsongeschikt wordt?

Klokkenluidersregeling

In juni 2017 heeft OOH een klokkenluidersregeling in overleg met de GMR vastgesteld.